Πρόλογος |
5 | |
ΜΕΡΟΣ Ι |
||
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α' |
||
1. |
Ἡ ἀλλοίωση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιολογίας |
23 |
2. | Τὸ γκρέμισμα τῶν ὁρίων ἀπὸ τοὺς Ρωμαιοκαθολικοὺς καὶ τοὺς Προτεστάντες | 24 |
3. | Οἱ αἱρετικοὶ ἐκτὸς Ἐκκλησίας. Τὰ μυστήριά τους χωρίς Χάρη, οἱ ἱερεῖς τους χωρὶς Ἱερωσύνη | 32 |
4. | Αἵρεση ὁ Παπισμός. Καταδικάσθηκε ἀπὸ συνόδους καὶ πλῆθος Ἁγίων |
38 |
Ἐπίλογος |
51 | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β' |
||
1. | Ὁ πάπας δὲν ἔφυγε.
Μπαινοβγαίνουν οἱ καρδινάλιοι |
53 |
α'. Μολύνθηκε τὸ ἐκκλησιαστικὸ κλίμα. Ὑβρίζονται οἱ ἀνησυχοῦντες |
53 | |
β'. Ἡ ἕνωση προωθεῖται πίσω ἀπὸ τὴν πλάτη μας. Δὲν τοὺς σταματᾶ οὔτε ὁ κίνδυνος σχίσματος | 57 | |
2. | Φανάρι καὶ Ἀθήνα ἀντίπαλοι γιὰ τὰ πρωτεῖα. Συνοδοιπόροι στὰ οικουμενιστικά. | 63 |
α'. Ὑπερόριες ἐπεμβάσεις καὶ διεκδίκηση πρωτείων |
63 | |
β'. Συνοδοιπόροι, καὶ συνόμιλοι στὰ οἰκουμενιστικὰ
ἀνοίγματα, σὲ ἀντίθετη πρὸς τοὺς
Ἁγίους πορεία |
66 | |
γ'. Ἄλλαξε πορεία ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Ἔγινε οἰκουμενιστικώτερη τῶν οἰκουμενιστῶν | 69 | |
δ'. Αἰχμάλωτο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τὸ Φανάρι |
72 | |
3. | Τὸ διεθνὲς ἐπιστημονικὸ συμπόσιο τῆς Θεσσαλονίκης |
73 |
α'. Μαρτυρία τῆς Ὀρθοδοξίας ἢ συμμαρτυρία τῆς πλάνης
ἡ συμμετοχή μας στὸ Παγκόσμιο
Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν; |
73 | |
β'. Ἀπαράδεκτες ἐξελίξεις. Ἀποχωροῦν Ὀρθόδοξες
Ἐκκλησίες ἀπὸ τὸ Π.Σ.
Ἐκκλησιῶν. Τὸ χάσμα μεγαλώνει |
78 | |
γ'. Ἡ Διορθόδοξη Συνάντηση τῆς Θεσσαλονίκης (1998) ἀπορροφᾶ τὶς ἀντιδράσεις | 79 | |
δ'. Δὲν φταῖνε οἱ Προτεστάντες. Ἐμεῖς στερούμεθα
ἐπιχειρημάτων. Ἀνατρεπτικὸ τὸ Συμπόσιο τῆς
Θεσσαλονίκης (2003) |
83 | |
ε'. Ἱερωσύνη Γυναικῶν, Συμπροσευχὴ |
87 |
|
Ἐπίλογος |
95 | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ Η «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΑΛΚΗΔΟΝΙΩΝ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΩΝ |
||
1. | Γενικὴ ἐκτίμηση τοῦ διαλόγου | 104 |
2. | Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνὸς καὶ οἱ Ἀντιχαλκηδόνιοι |
110 |
Ἐπιλεγόμενα |
124 | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ' |
||
1. | Ἵδρυση καὶ ὀργάνωση τῆς Εκκλησίας τῆς Αρμενίας | 127 |
2. | Ὁ χωρισμὸς ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη
Καθολικὴ Ἐκκλησία |
130 |
3. | Σταθερὴ ἡ ἀντιμετώπιση τῶν Ἀρμενίων ὡς αἱρετικῶν | 133 |
4. | Ἡ νέα, μὴ Ὀρθόδοξη, ἀντιμετώπιση τῶν Ἀρμενίων ὡς Ὀρθοδόξων |
136 |
5. | Ὁ σύγχρονος
Θεολογικὸς Διάλογος μὲ τοὺς Ἀντιχαλκηδονίους ἀνατρέπει τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση.
Δογματικὴ σύγχυση. |
142 |
6. | Οἱ Ἀρμένιοι εἶναι αἱρετικοί. Ἡ ἀποκήρυξη τῆς πλάνης καὶ ἡ ἐπιστροφὴ εἶναι ἡ μόνη δυνατότης γιὰ τὴν ἕνωση | 145 |
7. | Ἀνεκμετάλλευτα καὶ ἄγνωστα κείμενα τοῦ Μ. Φωτίου κατὰ τῶν Ἀρμενίων |
151 |
Ἐπίλογος | 153 | |
ΜΕΡΟΣ ΙΙ |
||
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α' |
||
1. | Ὁ Πάπας εὐλογεῖ τοὺς νέους
σταυροφόρους |
157 |
2. | Φασισμὸς τῆς «Νέας Τάξης Πραγμάτων» | 161 |
3. | Ἡ δικαιολογία τοῦ δικτάτορος Μιλόσεβιτς |
161 |
4. | Ἡ δικαιολογία τῆς ἐθνικιστικῆς σερβικῆς Ἐκκλησίας |
163 |
5. | Οἱ ἀπόψεις τοῦ Ὀλιβιὲ Κλεμὰν |
165 |
6. | Ποιὸς κάνει ἐθνοκάθαρση; |
166 |
7. | Προσκύνημα στὴν ἱερὴ γῆ τοῦ
Κοσσυφοπεδίου
|
170 |
8. | Νέο οδοιπορικὸ στὸ Κοσσυφοπέδιο | 171 |
9. | Ἀκόμη καὶ οἱ Ἑβραῖοι διαμαρτύρονται γιὰ τὸ μύθο τῆς ἐθνοκάθαρσης | 174 |
10. | Ἡ φύση τοῦ πολέμου στὴ Σερβία. |
175 |
11. | Ἡ Εὐρώπη τελειώνει ὅπου ἀρχίζει ἡ Ὀρθοδοξία | 178 |
12. | Λατινοφραγκικὰ κρατίδια καὶ ἀμερικανικὰ προτεκτορᾶτα |
179 |
13. | Ποιὸς εἶναι ὁ νικητὴς στὸν πόλεμο τῆς Σερβίας | 180 |
14. | Ὑπὲρ τῶν ἀδελφῶν ἡμῶν Σέρβων δεηθῶμεν |
181 |
15. | Μόνο τὸν Θεὸ καὶ τοὺς Ἕλληνες ἔχομεν
βοηθοὺς |
181 |
16. | Ἡ ἐπίσκεψη τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου στὴν Ἑλλάδα |
182 |
17. | Οἱ καρποὶ τῆς
πατριαρχικῆς ἐπισκέψεως |
185 |
18. | Ἑνότητα καὶ στὰ μεγάλα θέματα ποὺ προβληματίζουν | 186 |
19. | Πατριαρχικὸ κείμενο
προκαλεῖ ἀντιδράσεις |
187 |
20. | Τὸ Ἰωβηλαῖο τῶν 2.000 ἐτῶν τοῦ Χριστιανισμοῦ | 188 |
21. | Ἔχει νόημα ὁ ἑορτασμὸς τοῦ Ἰωβηλαίου; |
189 |
22. | Ἐπ' οὐδενὶ
συνεορτασμοὶ μὲ τὸν πάπα |
190 |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Β' |
||
1. | Διέλυσαν τὸ Ὀρθόδοξο Βυζάντιο. Διαλύουν καὶ τὴν Ὀρθόδοξη Ρωσία |
192 |
2. | Ὁ
Κομμουνισμὸς δὲν γεννήθηκε, ἐπιβλήθηκε στὴ Ρωσία |
193 |
3. | Ἡ Ostpolitik τοῦ Βατικανοῦ γιὰ νὰ σωθοῦν οἱ «καθολικὲς χῶρες». | 195 |
4. | Οὐαὶ ὑμῖν ὑποκριταὶ τοῦ NATO καὶ τοῦ Βατικανοῦ. Φανερωθήκατε στὴ Σερβία. | 196 |
5. | Γλώσσα μετανοίας, ὄχι
διπλωματίας |
197 |
6. | Οἱ ντόπιοι «σταυροφόροι» τοῦ ἐκσυγχρονισμοῦ καὶ τῆς ἀθεΐας |
198 |
7. | Ἡ διάσπαση τῆς
Χριστιανικῆς Οἰκουμένης,
πολιτιστικὴ καὶ ἐκκλησιαστικὴ |
201 |
8. | Τρόποι ἕνωσης μὲ τὴν Εὐρώπη τοῦ πάπα | 203 |
α'. Βίαιος
εκλατινισμός. Σταυροφορίες. |
203 | |
β'. Προσωπικὸς
προσηλυτισμός. Παπικά σχολεῖα. |
207 | |
γ'. Οὐνία |
211 | |
9. | Νάνοι, ἀρλεκίνοι καὶ εὐνοῦχοι | 212 |
10. | Δὲν ἀνήκομεν εἰς τὴν Δύσιν. Ἀνήκουμε στὴν Ἑλλάδα καὶ
στὴν Ὀρθοδοξία, ἔχουμε
τὴ δική μας ἱστορικὴ διαδρομὴ |
214 |
11. | «Ξενισμός,
πιθηκισμός, φραγκισμὸς» |
215 |
12. | Ὁ σύγχρονος
πολιτισμὸς μασκαρεμένος βρακὰς μὲ ψηλὸ καπέλο |
217 |
13. | Πολιτικὴ Οὐνία ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση | 220 |
14. | Δὲν πρέπει νὰ ἔλθει ἐπισήμως ὁ πάπας στὴν Ἑλλάδα |
223 |
15. | Τοὺς αιρετικοὺς δὲν τοὺς τιμοῦμε. Τοὺς καταδικάζουμε |
224 |
16. | Ἂς ἔλθει ἀνεπίσημα, incognito |
225 |
17. | Κερδισμένη ὄχι ἡ διπλωματία, ἀλλὰ ἡ εὐσέβεια |
226 |
18. | Μαύρη σελίδα καὶ σήμερα ὁ πάπας | 227 |
19. | Ἀπεμπλουτισμένες συνειδήσεις |
229 |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Γ' |
||
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ |
231 | |
1. | Ἡ ἀγάπη πρὸς τοὺς ἑτεροδόξους |
234 |
α'. Ὁ Χριστὸς καὶ οἱ Ἅγιοι ἀγαποῦν ἀλλὰ καὶ θυμώνουν. Ἀποκόπτουν τοὺς αἱρετικούς. |
235 | |
β'. Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος γιὰ τὸν πάπα καὶ τοὺς Λατίνους |
243 | |
γ'. Ὁ Ἅγιος Νικόδημος γιὰ τὸν πάπα καὶ τοὺς Λατίνους |
247 | |
δ'. Καλὸς πόλεμος καὶ κακὴ εἰρήνη |
252 | |
2. | Οἱ διεξαγόμενοι διάλογοι μὲ τοὺς ἑτεροδόξους | 254 |
α'. Περισσότερες οἱ ζημιὲς ἀπὸ τὰ κέρδη |
254 | |
β'. Ἡ ἀπομάκρυνσή μου ἀπὸ τὸ διάλογο λόγω τῆς Οὐνίας |
260 | |
3. | Ἡ ἐπίσκεψη ἔχει καθαρὰ
προσκυνηματικὸ χαρακτήρα |
270 |
4. | Τὸν προσκάλεσε ἡ ἑλληνικὴ πολιτεία καὶ ὄχι ἡ Ἐκκλησία |
273 |
5. | Τὸ εὐρωπαϊκό μας πρόσωπο |
277 |
6. | Δὲν φοβόμαστε τὸν πάπα |
281 |
7. |
Ὑπακοὴ καὶ ἐμπιστοσύνη στοὺς ποιμένες |
283 |
8. | Πῶς δεχόμαστε ἄλλους
θρησκευτικοὺς ἡγέτες; Τὸν Τοῦρκο Μουφτή, τὸν Δαλαϊλάμα, τὸν πατριάρχη τῶν Κοπτῶν; |
287 |
9. | Φανατικοὶ καὶ ἀκραῖοι ὅσοι ἀντιτίθενται στὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα |
289 |
ΕΠΙΛΟΓΟΣ | 292 | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Γ' |
||
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ |
231 | |
1. | Ἡ ἀγάπη πρὸς τοὺς ἑτεροδόξους |
234 |
α'. Ὁ Χριστὸς καὶ οἱ Ἅγιοι ἀγαποῦν ἀλλὰ καὶ θυμώνουν. Ἀποκόπτουν τοὺς αἱρετικούς. | 235 | |
β'. Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος γιὰ τὸν πάπα καὶ τοὺς Λατίνους |
243 | |
γ'. Ὁ Ἅγιος Νικόδημος γιὰ τὸν πάπα καὶ τοὺς Λατίνους |
247 | |
δ'. Καλὸς πόλεμος καὶ κακὴ εἰρήνη |
252 | |
2. | Οἱ διεξαγόμενοι διάλογοι μὲ τοὺς ἑτεροδόξους |
254 |
α'. Περισσότερες οἱ ζημιὲς ἀπὸ τὰ κέρδη | 254 | |
β'. Ἡ ἀπομάκρυνσή μου ἀπὸ τὸ διάλογο λόγω τῆς Οὐνίας |
260 | |
3. | Ἡ ἐπίσκεψη ἔχει καθαρὰ
προσκυνηματικὸ χαρακτήρα |
270 |
4. | Τὸν προσκάλεσε ἡ ἑλληνικὴ πολιτεία καὶ ὄχι ἡ Ἐκκλησία |
273 |
5. | Τὸ εὐρωπαϊκό μας πρόσωπο | 277 |
6. | Δὲν φοβόμαστε τὸν πάπα |
281 |
7. | Ὑπακοὴ καὶ ἐμπιστοσύνη στοὺς ποιμένες |
283 |
8. | Πῶς δεχόμαστε ἄλλους
θρησκευτικοὺς ἡγέτες; Τὸν Τοῦρκο Μουφτή, τὸν Δαλαϊλάμα, τὸν πατριάρχη τῶν Κοπτῶν; |
287 |
9. | Φανατικοὶ καὶ ἀκραῖοι ὅσοι ἀντιτίθενται στὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα |
289 |
Ἐπίλογος |
292 | |
|
296 | |
|
300 | |
|
306 | |
|
311 | |
|
||
1. | Οἱ ταυτότητες καὶ ὁ πάπας |
325 |
α'. Οἱ λαοσυνάξεις γιὰ τὶς ταυτότητες τρόμαξαν τοὺς κοσμικοὺς καὶ ἀθέους | 325 |
|
β'. Σχέδιο διαιρέσεως τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ πληρώματος |
328 | |
γ'. Σὲ σχέση μὲ τὶς ταυτότητες προέχει τὸ θέμα τοῦ πάπα |
330 | |
2. | Ἡ παπικὴ νόσος καλπάζει. Ἐπίσκοποι φυγάδες καὶ ριψάσπιδες |
334 |
α'. Ἡ στρατηγικὴ τῆς συγκαλύψεως τοῦ θέματος |
334 | |
β'. Εἶναι αἵρεση ὁ Παπισμὸς καὶ ὅσοι ἐπικοινωνοῦν μαζύ του χάνονται |
337 | |
γ'. Τὰ συμπτώματα τῆς παπικῆς νόσου. Ἔχουν προσβληθῆ πολλοὶ ἐπίσκοποι. | 340 | |
δ'. Ἀπογοήτευσαν καὶ ἐλύπησαν τοὺς Ἁγίους καὶ τοὺς πιστούς. Φυγάδες καὶ ριψάσπιδες ἐν καιρῷ πολέμου. | 344 | |
3. | Ἡ Ἱεραρχία ἐπίστευσε στὸν Ἀρχιεπίσκοπο ἀλλὰ ἀπίστησε
στὸ Εὐαγγέλιο καὶ στοὺς
Ἁγίους |
347 |
α'. Ἡ ἐνδεδειγμένη στάση στό θέμα τοῦ πάπα |
347 | |
β'. Ἐπιθυμία τοῦ ἀρχιεπισκόπου νὰ ἔλθει ὁ πάπας | 349 | |
γ'. Πιστεύει πὼς ὁ Παπισμὸς εἶναι Ἐκκλησία. Καὶ οἱ ἄπιστοι σῶμα Χριστοῦ. | 350 | |
δ'. Θέλει τὴν Ἀθήνα μπροστὰ ἀπὸ τὸ Φανάρι καὶ ζητᾶ ἐρείσματα στὸν πάπα | 353 | |
ε'. Στρατηγικὴ τετελεσμένων γεγονότων. Σὲ ἀργία ὁ συνοδικὸς θεσμός. |
354 | |
στ'. Τώρα ὅλοι οἱ ἀρχιερεῖς ὑπεύθυνοι ἐκτὸς ὀλίγων ἐξαιρέσεων |
356 | |
ζ'. Γνώμονας καὶ κριτήριο ὄχι τὸ κακὸ ἀλλὰ τὸ καλό.
Γιατὶ φέραμε τὰ λείψανα τοῦ Ἁγίου
Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ; |
358 |
|
η'. Δὲν εἶναι αὐτὴ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος | 360 | |
4. | Ἡ Ἱεραρχία καὶ ὁ πάπας |
362 |
α'. Παρ' ὀλίγον
κατηγορούμενοι |
362 | |
β'. Οἱ ἐπίσκοποι διάδοχοι ὄχι μόνο τῶν θρόνων, ἀλλὰ καὶ τῶν τρόπων | 363 | |
γ'. Νὰ μᾶς καλέσει ἡ Σύνοδος νὰ δώσουμε ἐξηγήσεις |
364 | |
δ'. Ὁ Παπισμὸς δὲν εἶναι ἐκκλησία. Εἶναι αἵρεση. | 365 | |
ε'. Ἔθαψαν τὸ θέμα τοῦ πάπα καὶ ἐπιβάλλουν ποινὲς γιὰ νὰ σιωπήσουμε |
367 | |
5. | Ὁ πάπας δὲν ἔφυγε εἶναι διαρκῶς παρὼν στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος |
369 |
α'. Γύρισε σελίδα ἡ ἱστορία! | 369 | |
β'. Ἡ μητρόπολη Σύρου καὶ Τήνου πρότυπο γιὰ ὅλη τὴν Ἐκκλησία | 371 | |
γ'. Συνοδικὸ σύστημα καὶ
λειτουργικὴ «Ἀνανέωση» |
373 | |
δ'. Ἡ Συνοδικὴ Ἐπιτροπὴ στὸ Βατικανὸ καὶ οἱ ἀποφάσεις τοῦ Balamand | 375 | |
ε'. Πλῆγμα κατὰ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου |
377 | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Θ' |
||
1. | Κέρδη καὶ ἀπώλειες τοῦ πάπα |
380 |
α'. Τί ἐκέρδισε ὁ πάπας; |
380 | |
β'. Τί ἔχασε ὁ πάπας; |
383 | |
α'. Τί ἐκέρδισε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος; |
385 | |
β'. Ζημιὲς ποὺ προκάλεσε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος στὴν Ἐκκλησία καὶ στὸν ἑαυτό του | 385 | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι' |
||
1. | Ἡ μαύρη χιλιετία τοῦ Παπισμοῦ |
388 |
2. | Μόνη ἐλπίδα ἡ Ὀρθοδοξία | 391 |
3. | Ἡ ψευτοένωση καὶ ἡ ψευτοειρήνη ὅπλο τῶν Νέων Σταυροφόρων |
393 |
4. | Ὀρθόδοξη καὶ ἐκκοσμικευμένη Ἑλλάδα | 394 |
5. | Ἀδικαιολόγητες οἱ θριαμβολογίες. Ἀποκρύψαμε τὶς αἱρέσεις καὶ ἐκκλησιοποιήσαμε τὸν Παπισμὸ | 397 |
6. | Μὲ τὸ θεολογικὸ διάλογο τίποτε δὲν ἄλλαξε. Τὸ
Filioque παραμένει στὸ σύμβολο τῆς Πίστεως τῶν Λατίνων |
403 |
7. | Συγγνώμη ὑποκριτικὴ καὶ νοθευμένη |
405 |
8. | Ἐκκλησιαστικὴ νομιμοποίηση τοῦ Παπισμοῦ ἐπέτυχε ἡ προσφώνηση τοῦ πάπα | 407 |
9. | Ἡ προσφώνηση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου | 412 |
10. | Ἡ κοινὴ Δήλωση πάπα καὶ ἀρχιεπισκόπου |
421 |
11. | Τὸ στεφάνωμα τοῦ πάπα, οἱ ἀσπασμοί, τὰ χειροφιλήματα, τὰ χειροκροτήματα καὶ ἡ
συμπροσευχὴ |
425 |
12. | Οἱ ἀντιδράσεις ἐμείωσαν τὸ κακὸ. Ἡ Ρωμιοσύνη ἀντιστέκεται |
432 |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ' |
||
1. | Ἡ μαύρη χιλιετία τοῦ Παπισμοῦ | 436 |
2. | Οἱ χλιαροὶ καὶ ἀδιάφοροι ἀπορρίπτονται | 439 |
3. | Ἡ Ἑταιρεία Ὀρθοδόξων Σπουδῶν
συμπρωταγωνιστεῖ στὶς ἀντιπαπικὲς ἐκδηλώσεις |
440 |
4. | Στὰ δύο ἐπόμενα τεύχη τὰ Πρακτικὰ τοῦ
Λειτουργικοῦ Συνεδρίου |
441 |
Γιὰ παραγγελίες ἀπευθύνεστε στὶς |