ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ | ||
Πρόλογος | 5 | |
Α' ΚΑΚΗ ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗ |
||
1. | Δὲν μᾶς ἔφτανε ὁ Οἰκουμενισμός, ἦλθε καὶ ὁ Σοδομισμὸς |
11 |
2. | Εὐθύνη γιὰ τὴν Ἐκκλησία ἔχουν ἀναλογικὰ ὅλοι, κλῆρος καὶ λαὸς |
15 |
3. | Ἁγία ἀνυπακοὴ καὶ κακὴ ὑπακοή. Ἁγιογραφικὲς καὶ πατερικὲς θέσεις |
17 |
Ι. Ἁγία Γραφὴ |
21 | |
ΙΙ. Πατερικὲς θέσεις |
24 | |
α) Μέγας Ἀθανάσιος |
24 | |
β) Μέγας Βασίλειος |
30 | |
γ) Γρηγόριος Θεολόγος, Ἰωάννης Χρυσόστομος |
38 |
|
δ) Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητὴς |
39 |
|
ε) Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης |
46 |
|
στ) Συμεὼν Νέος Θεολόγος, Μᾶρκος Εὐγενικός, Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ |
63 |
|
4. | Ἔχουμε ἄδεια νὰ ὁμιλοῦμε; |
73 |
Β' ΚΛΥΔΩΝΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ |
||
1. | Ἡ χειρότερη κρίση μετὰ τὴν αὐτοκεφαλία |
79 |
2. | Σωτηριολογικὴ θεμελίωση τῆς ἀποφυγῆς τῶν σκανδάλων |
80 |
3. | Οἱ αἰτίες τῆς ἠθικῆς κρίσεως |
84 |
α) Ἡ ἐκκοσμίκευση τοῦ Χριστιανισμοῦ |
84 |
|
β) Ἡ κακοποίηση καὶ παραμόρφωση τῆς Ἱερωσύνης |
88 |
|
γ) Ἡ περιφρόνηση καὶ ἀθέτηση τῶν ἱερῶν κανόνων |
99 |
|
δ) Ἡ κακὴ λειτουργία τοῦ συνοδικοῦ συστήματος |
109 |
|
ε) Ὁ ἀντιευαγγελικὸς καὶ ἀντικανονικὸς τρόπος ἐκλογῆς τῶν ἐπισκόπων |
113 |
|
4. | Χωρισμὸς Ἐκκλησίας καὶ Κράτους | 120 |
5. | Προτάσεις γιὰ τὴν βελτίωση τῆς καταστάσεως |
123 |
Γ' ΗΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΝΑ ΔΙΚΑΖΟΥΝ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ; |
||
1. | Οἱ πρεσβύτεροι καὶ οἱ διάκονοι κρίνονται ὑπὸ τοῦ οἱκείου καὶ ὄχι ὑπὸ ἀλλοτρίου ἐπισκόπου |
131 |
2. | Οἱ ἀποφασίζοντες ἀντίθετα πρὸς τοὺς ἱεροὺς κανόνας ἐπίσκοποι καθαιροῦνται. Δὲν δικαιολογεῖται ἄγνοια τῶν κανόνων |
134 |
3. | Κανόνες ἢ κανόνια κατὰ τῶν ἀντιφρονούντων; |
136 |
4. | Οἱ ἀδίκως καθαιρούμενοι ἔχουν ὑψηλότερον μισθὸν ἀπὸ τὸν μισθὸν τῆς Ἱερωσύνης. Δὲν ἐπικυρώνει ὁ Θεὸς τὸν ἄδικον ἀφορισμὸν καὶ τὴν ἄδικον καθαίρεσιν |
138 |
5. | Ἡ ἐσφαλμένη καὶ ἀντικανονικὴ ἀπόφασις τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου |
143 |
6. | Τί προβλέπουν οἱ ἱεροὶ κανόνες |
150 |
α) Αἱ πρῶται ρυθμίσεις |
150 |
|
β) Βελτιώσεις κανονικαὶ πρὸς ἀποφυγὴν ἀδικιῶν καὶ αὐθαιρεσιῶν ἐκ μέρους τοῦ οἰκείου ἐπισκόπου | 156 |
|
Σύνοψις | 164 |
|
Γιὰ παραγγελίες ἀπευθύνεστε στὶς |